tisdag, augusti 18

kort blog om lite glass o va ja ätit

de blir en kort blogg. för ja e så trött så ja stupar snart . men innan ja går o lägger mig kan ja säga att de har gått ganska bra me maten . de blev
1äpple
några få russin . ( vet inte bra)
1liten capuchino
1 tugga smörgås ( mamma typ tvinga mig . när vi va på ett cafe ville inte ställa till nån scen.)
ja sen har ja inte ätit nå mera . så ja har iaf hållit mig under 400 kcal . äntligen nån da som går bra . :)o sen ÄS enheten den 27 /8 ja om en vecka jippie ...fasst fortfarande vet inte ja va jag väger så himla efterblivet att ja inte väger mig när ja igentligen vill. ja ja nu lägger ja in en lista på olika smaker på glassar o va dom hör ihop me . fick från min brorsa . ja e sugen på glass men kan inte äta så . här e lite glass............



vilken glass får jag?

mjukglass:du å jag i sängen
päronglass:du är min vän
chokladglass: jag älskar dig
polkagrisglass: du är en vän som jag kan lita på
ägglikör: ja saknar dej !
jordgubbsglass: ja är kär i dig !
nötglass : du är min bästa vän <3
hallonglass: dej skulle jag vilja röra vid!
dumleglass: du är fett söt
isglass: jag vill hångla med dej!
caffeglass: jag vill träffa dej
kolaglass: dig kan man lita på

1 kommentar:

  1. Hej, snalla kan du tipsa om var du far tag i ditt efedrin? jag bestallde tidigare ifran bantanu.se men de stangde ner sen bestallde jag fran stackex.net men fick hem 100 % fejk fran Polen, riktigt besviken.

    snalla emaila mig: minks1@hotmail.com

    SvaraRadera