tisdag, oktober 13

jag finnns men jag hatar livet



shit nu har ja inte bloggat på jätte jätte länge . men ja har verkligen mått piss . inte för ja mår super nu . men lite bättre . ja väger 53 nånting tror ja . ja e inte säker . för ja har inte vägt mig på typ 2 veckor . sisst vägde ja 51 , 4 . men ja känner att ja har gått upp . usch hatar den känslan . mina efedrin har nyss tagit slut . men ja kan hämta ut nya när ja vill .. måste göra de snart. så ja inte kommer in i den onda cirkeln MATMATMAT.... tankarna .. ja börjar få tillbaka dom nu . liksom att ja tänker på mat hela hela tiden . som förut inann efedrin . de e ett sånt jävla helvete att hålla på att tänka på mat hela tiden fast ja inte vill . så ja måste hämta ut snart....



o de blir att ja skär mig mer oxå när ja känner mig deppad , ja när ja känner mig typ tjockast fulast äckligast o oönskad i världen ...ja deppad..ja känner mig deppad ganska ofta .snacka om att ja va helt ur balans i lördags . ja va sjuk på massa sätt o hade apsolut ingen aptit " hadde ätit lite dagen innan " en som heter danne som va hos mej just då. blev orolig o ringde en annan som heter isa .... o när hon kommer ligger ja i sängen ... när hon frågar om ja vill ha nå att äta eller dricka bara vägrade ja . ja bara låg där ....men hon sa att ja skulle iaf ta lite fil .... men de ville inte ja.


ja kännde mig så ledsen o sjuk . sen sa hon att ja inte hade nå val . så hon tog upp mig .. o satte sig bakom mig .o sa att ja måste dricka filen iaf. .... ja vände bort huvve varenda gång hon kom me filen. ja kände mig som värsta stora bebis....lol ....så ja drack 2 eller 3 klunkar . iaf ... sen frågade hon bara hur e de va mig..ja kännde att ja höll på börja gråta . för allt va så pissigt .o ja hatar livet .. ja ville inte. men började stört tjura. ja ville verkligen inte inte börja gråta . men de gjorde ja änndå. sen när hon skulle trösta mig ... eller va ja ska säga ... råkade hon spilla ut filen .LOL ... så hundarna blev iaf glada. o danne fick torka upp resterna av filen tror ja . ja e inte så säker vilka som gjorde vad då . ja var för upptagen att gråta . ... lol ...


han hade väl inte heller så himlans kul. så ja va verkligen ett vrak i lördags.




..men mer eller mindre deppad ... lol .. så ja skär mej mer . ju deppigare ja e ju mer skär ja mig.. ja vet att de inte e bra men de dämpar ångesten för stunden.. ja har skärt mig sen ja va 14 år .men med vissa uppehåll.... igentligen har ja skadat mig själv sen ja va 7 år. . när ja va under 14 . ja rev mig själv med vassa föremål ja hittade ute eller som ja hade hemma . eller ja gillade bara att se blodet. snacka om att ja vart sjuk länge. shit asså. men ja har piercat läppen i fredags . de va kul iaf . de va in´nan mitt break down. men nu måste ja gå o sova . ja e skit trött ...




stay strong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar