tisdag, augusti 11

asså ja e en cutter nu igen FUCK oxå


jo ja har skärt mig igen :(skit oxå ..ja får väl va en cutter då. huvud saken nu e att maten går bra o att ja ska bli smal....så maten oxå. den går väl sådär .. idag har ja ätit 1 dl lätt fil 1,0 fett .sen halv dl cornflakes " onödigt men men . 1 dl mini mjölk . min brorsa sov över hoss mig så ja ville inte va för "ätstörd" han blir så orolig o håller på o frågar annars. de e så jobbigt ja 1 halv banan oxå. Fuck den ville ja ju inte ha igentligen . ja ja gjort e gjort. ja sen nån fucking godis oxå . utan att spy oxå . men de va bara några me änndå. blir så trött på mig själv så ja kan döööö.piss dålig dag idag. men typ ingen dag e bra för mig...LOL
ja har ingen aning va jag väger heller ... men tror att ja gått upp till faktiskt äckliga 54 kg . ja har typ alltid rätt om min vikt . men sen har ja inte nån anning om hg .eller ja kan gissa .kanske 54,4 typ . lol. eller ja vet inte ..


ja håller på me musik jusst nu . går så där . de e iaf kul . de e typ enda sättet för att mamma eller nån annan hör va ja har att säga . asså genom låtarna . fasst ja kan säga att mamma har inte hört alla . 3 har hon hört . men en 1 av dom va inte så positiv...lol .. haha hon började gråta . ne ja ska inte skratta . men hon bara " e det så här du känner . " ja ville inte att hon skulle höra den men de va en annan som visade den för henne . ¨så hadde ja gjort den inte i mitt namn . eller hur ja ska säga . för ja ville inte mina tex kompisar skulle hitta dom. tex på you tube . så ja tog olika namn hela tiden , men sen tog ja bort dom där . sen såg ja andra hadde laddat ner vissa av låtarna . fasst ja hadde tagit bort dom . lol va ganska kul. men ni ska veta att mitt konsept e att pitcha olika i olika - eller + eller efekter.... många tycker inte om de. så en kompis håller oxå på me musik så vi kan sjunga ihop i vissa låtar . fasst inte i många.. ja ska lägga upp en låt . så kan ni höra .o se va ni tycker . kanske er stil kanske inte ? nu måste ja gå o lägga mig för ja e så trött. stay strong som vanligt........<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar