lördag, februari 26

okey effe funkar som vanligt .. o en video blogg


ja jag har gått ner 2 kg på typ 3 dar .. så nu väger ja 53 ,3 bättre iaf .. min mamma e typ störd . hon fick ju reda på att ja äter effe .. först blev hon arg sen ville hon köpa . av mej för hon tyckte dom inte va bra för mej ..
men hon hon fick bara köpa 5 st LOL. hon betalade 100 spenn för dom. fett dyrt asså. men men de va ja som käna på de så .

nu har ja färgat håret rätt iaf.

nästa lör dka ja o min kompis kanske ha en fest . de ska bli ganska kul.. . hoppas de blir av. beror på om ja åker till min papppa . förmodligen gör ja de .
o förra lör va fett kul oxå. ja träffade en jätte snäll o jätte snygg kille . snacka om att han hade allt . men minuset e bara att han bor i en annan stad . men hans mamma bor här så han hälsar på imellan åt. så de e bra iaf. men ja saknar han skit mycke nu när han inte e här .. LOl .. o ja vet att han inte vill att ja ska vara för smal så ja ska gå ner till 48 kg inte 45 kg som ja hade som mål förut .. o

stay strong <3<3>

3 kommentarer:

  1. Hallå där, ramlade på din blogg när jag googla ang efedrin tabletter...VART bestäler du dina ifrån?? man är ju rädd att det inte är rätta tabletter,,,så snälla du maila mej o svara vart ifrån du beställer dom..
    kram o lycka till i framtiden,,jag kommer att följa din blogg nu =)
    min mail.
    mysis64@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Oo jag vill också gärna veta om jag får :))

    Adeliiina__@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. www.epharmacy.se har produkterna för bantning, viktminskning, deff osv.

    Jag handlar mina efedrin där.

    /Alexandra

    SvaraRadera