torsdag, juli 23

lite nya foton o efedrinet slut

piss oxå att efedrinet ska vara slut . eller ja en ynka tablett kvar . ja har så ja kan hämta ut . men ja har igentligen inte råd . 565 spenn . inte så dyrt om man tänker efter . men änndå . men ja ska hämta ut dom . ja måste . för dom e så bra .

nu ska ja inte till ÄS enehten på en mån för min behandlare har semester . så nu blir de iaf inget me de på en månad. ja har gjort nåra armband . för mina gamla va helt utslitna eller va ja ska säga .o så tycker ja de e kul o göra olika armband .:)så har ja fått mina hår förlängnings clips . "äntligen" va så trött på mitt korta hår . lägger ut nåra bilder på dom .


ja står fortfarande stilla i vikten . me de e inte konstigt . ja va på semester förra veckan me pappa o hela klanen . va en kort semester bara två dar men de gjorde att ja stannde upp viktnedgången på nå sätt . i nåra dar . men 4 hg lättare e ja idag från igår iaf . så de börjar gå framåt igen . "hoppas " ja . men ja gick upp ett kg på bara 4 dar. tänk asså 1 kg på 4 dar . inte klokt ju. så pricken över iet .. att efedrinet e slut . ja a 1 tablett kvar . nästan slut. men ja ska hämta ut dom inom 9 dar iaf .om ja inte gör de inom9 dar skickas dom tillbaka . o ja får beställa nya .

så just nu håller ja på me en thinspiraton-real girls. ganska kul att göra . ja e inte super bra men de e kul änndå . min kompis e me i den .hon ja sa va me i den förra thinspo videon ja hittade på youtube. fast inga mer kompisar e me i den . inte för dom e feta .utan för ja ville ha andra bilder me .......
stay strong and less is best !!!







<---------lite mörkt.




ja hadde inte fäst dom så jätte bra.på de kortet nedan!

Shit va ja hatar mina lår o höfter o mage , armar+ allt annat. ja a skorna e väl okey.

5 kommentarer:

  1. hej, ja tänkte bara höra vart du köper ditt efedrin? :P

    SvaraRadera
  2. heej var har du köpt ditt efedrin? skulle vara jätte jätte tacksam om du svarade!
    salto_baabe@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej! tänkte höra vart du köper ditt efedrin? :) kan du maila det till mig på flicka111@hotmail.com?Vore hur snällt som helst Puss

    SvaraRadera
  4. hej
    jag vill veta jätte gärna om var du köper dina efedrin?
    snälla kan du maila mig:)
    nina_537@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej
    vart köper du eller har köpt dina efedrin ifrån? Tacksam för svar :-)
    maila mig gärna på naheedz77@hotmail.com
    Tusen tack och sköt om dej!

    SvaraRadera