lördag, augusti 1

Fuck oxå. ja e ingen cutter längre .

asså igår natt blev de helt kaos i min hjärna . de började me att ja åt 2 pita bröd . ja de va inget på . men iaf ja ångrade mig på en gång . jo visst ja kunde gått o spytt upp dom. men saken e den att ja inte har spytt på jätte länge. o bröd e inte de lättaste tycker ja. o när ja inte har spytt på länge blir de extra svårt . så ja orkade inte ens försöka . men ja hadde sån fruktansvär ånges. så ja vissste inte va ja skulle göra . kl va väl 02:15 ungefär tror ja .sen när ja skulle pricis gå o försöka sova . fick ja syn på ett pack rakhyvlar.


så ja bara greppa en o gjorde iordning de o sen testade ja först i handflatan om den var vass . bara stack inte drog. den va väldigt vass . började blöda på en gång .fasst ja gillade de . ja e helt störd. sen fortsatte ja skära mig . på handleden . viserligen inte så ljupt. för ja ville inte skulle bli ärr......men de syns änndå om man kollar förutom de i handflatan de e bara en prick typ" fasst de " va de ljupaste ". så ja får dölja de andra på handleden me svett band. idag.o tills de läker. shit ja slutade ju skära mig för så länge sen . hoppas de inte börjar igen . de e sånt himla helevete att vara en cutter.




maten går väl så där. inte dåligt inte bra. i går gick väl inte så bra kan ja säga. o ja har inte vågat vägt mig på över en vecka . för de känns som ja gått upp . inte massa men lite. så vill ja inte se att ja gått upp . visst ja kan inte vara helt säker på att ja gått upp. men ja brukar ha rätt me min vikt .men vill ju förståss oftast väga mig änndå . ja vill väga mig men samtidigt inte. livet suger verkligen . usch.

ja ja hoppas de här me cutting va en engångs grej . för ja vill verkligen inte fastna i de träske igen. de räcker me ÄS . hoppas de bara inte ersätter att ja kräktes förut. ne ja tror inte om ja vill kräkas o de e nå ja kan kräkas upp så gör ja de istället för att skära mig. de va bara de att de va bröd . igår .

But Stay Strong . ! <>


3 kommentarer:

  1. Men lilla gumman, vilken tragisk blogg! Du skriver fakta om ÄS sen verkar det som om du är stolt över vad du håller på med!! Tänker du inte ett enda dugg på din familj?! Väx upp och ta ditt ansvar, livet är en gåva inte något man skyltar med på nätet. Ta emot den hjälp som du får, det är MÅNGA i det här landet som skulle vilja ha den hjälp du får. Du kastar ju skit i ansiktet på dom som jobba med sådant här!! Att du e sjuk är jag helt övertygad om, men alla kan bli bättre. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. tack..... för du önska lycka till...
    men ja e
    inte stolt över min ÄS. eller att ja skär mig .
    o ja har inte nån jävla familj som bryr sig iaf . o ja ser inte livet som nån gåva.
    o ja ser inte ner på dom som jobbar me sånt här eller nått sånt. ja tycker dom gör ett bra jobb på Äs enheten .

    visst ja kanske inte förtjänar den hjälp ja får . o andra kanske vill ha den mycke mer änn mig . men de e inte mitt fel att vården e så långasam . o om man vill ha hjälp kommer man få de . men ja vet att de kan ta tid i vissa fall. men den som behöver o " vill " ha hjälp kommer att få de i sinom tid. ingen kommer gå utan hjälp om dom sökt . . de e bara långa vänteköer...och de e olika från län till län ... jusst där ja bor har dom inga köer alls . pga .. att många hoppar av o skiter i att få hjälp om dom får vänta för länge . .

    men ja e framförallt inte stolt över mina problem eller va du påstår.
    ....LeXie....

    SvaraRadera
  3. Måste säga att jag tycker inte synd om dig alls! Alla har ett val och du väljer att må dåligt! Klaga inte och vaddå inte har en familj som bryr sig? De kanske inte orakar längre utan ser att du väljer döden framför att leva och de kan inte göra något åt det.... Fan flicka lilla! se dig själv i spegeln och ta tag i ditt liv. du är vacker!!!!!! sluta tyck sund om dig själv och ta den hjälp du får. du kommer att klara det då. du har inte funderat på att anledningen till att du mår piss är för att du inte äter?

    Hälsningar en som varit där och vet hur det är!!!

    SvaraRadera