söndag, augusti 2

ett till klipp. världen e omvänd


ja ha så skärde ja mig igen . blir galen . de va för ja tänkte ta en godis o ja ville ha men änndå inte. så e de sockrigt me godisar oxå. så ja skärde mig istället . ja de blev inget godis men . lite djupare skärsår ännigår . piss oxå ja vill ju inte varför gör ja de då . jo för de känns bättre jusst då. o maten har inte gått nå vidare .blä för de oxå.vägde inte mig idag heller......

ja har pricis gjort klart ett bild spel. de e inge thinspo . de e ett klipp om hur orättvis världen e . Declan galbraith sjunger hur bra som helst. de e låten An Angel. som ja har me i bildspelet.. ja lägger ut de här .......min mamma började gråta när hon såg de .....

liksom igentligen e de konstigt . ja som har all mat ja behöver . vill inte ha den o värgrar äta ibland.medans vissa i andra länder svälter "ofrivilligt" o blir sjuka o jätte smala fasst dom inte vill de. o dom "vill " ju ha mat. o jag o många andra svälter "frivilligt " fasst vi har mat....de e konstigt . visst ja vet ju att e en sjukdom att ha en ÄS.....men änndå . nu säger inte ja att alla som har en ÄS. ska börja äta av tacksamhet att dom har mat. o tex dom biafra barnen inte har mat . NEJ för ja vet att de e svårt o ja äter inte som en normal person gör .eller normal o norrmal vet inte va ja ska säga. men vi kanske har "för" mycke mat här i västvärlden . vi kan ju dela me oss istället för bränna upp massa . som ja har hört att dom gör . för att dom inte tjänar nå på att ge dom som inte har mat nått att äta.....världen e så himla omvänd...fasst vi i värstvärlden har problem oxå. mycke psykiska .istället. de kanske dom oxå har men på ett annat sätt . eller ja vet inte...........så e ja fadder till 2 flickor genom barnfonden . har vart de sen 2005 .de e skit kul att va fadder .skriva brev få fotton teckningar . skicka saker om man vill .ena bor i Indien o andra i brasilien. hon i idien e 10 år o hon brasilien e 11 år. dom heter ambavi o Sarah-Livia.....ja lägger ut bilder på dom sen . för ja har inte dom i datan änn.

men stay strong...<3>


1 kommentar:

  1. hej du ar en sa fin tjej!

    far jag fraga en sak ocksa du skrev som svar i en annnan blogg forut att du kopt efedrin pa medicin shoppen, menar du medicinshopen.com? jag kopte fran en sida forut men de stangde ner, sist kopte jag fraan en annan sida men fick fejt!!! kapslar som det verkligen inte var efedrin i!!! lurad alltsa.. ar dina riktiga? skulle bli jatte glad om du svarade, antingen har eller till min email minks1@hotmail.com kramar i massor

    SvaraRadera