fredag, februari 18

måste hämta efedrinet , o fula rökringar ,


ja har nyss ätit typ för 250 kcal . inte jätte farligt ... men ja får änndå dåligt samvete efter ja ätit .. spelar inte roll va de e nästan. okey om de een chake då får ja faktiskt inte dåligt samvete ...


o de som e tur ja tycker faktiskt om chakes . men inte om de e nån banan smak i den ... ja handlar mest dom me choklad i .. nu ska ja gå till affären o hämta ut mina efedrin ...
de e piss väder ute men får lov änndå .. för ja vill ha mina
efedrin nu..

för om ja inte hämtar ut dom idag kommer ja inte kunna hämta ut dom på hela helgen . för ja på lörda ska ja träffa en kille ja har på G .. o min kompis o en kille hon har på G .. kanske kommer oxå . o på sön e ja hoss pappa hela dan . så de får bli idag ja får hämta ut efedrina .

ja kommer sätta ut en värsta CP video på mej o min kompis . när vi gör väldigt fula o ovanliga rökringar .
o en thinspirations video .. :)

ps ja väger väl 53 eller nått .. vågar knappt ställa mej på vågen . rädd för va den ska visa ..LOl:)

ÄLskar bara den låten .som e mä i thinspiration videon. den har så häftig beat eller hur ja ska säga .. alla deras låtar e typ baserade på ÄS .inte för ja vet varför .LOl ... ja har hela deras album . dom heter fake best friend
sen andra videon e bara vi töntiga på .. men nyktra den hära gången .LOl


4 kommentarer:

  1. vill gärna köpa efedein!! om det finns, så hör av dig till swedichmeat@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Ang efefrin, vill du mejla mig på pantburk_94@hotmail.com?

    SvaraRadera
  3. www.epharmacy.se säljer reductil och efedrin

    SvaraRadera