torsdag, juni 11

efedrin funkar... gått ner

Hjälp nu va de länge sen ja skrev på min blogg. fasst de har vart så mycke . me både ÄS enheten o allt annat.fasst de som e bra e att ja har gått ner från sisst ja skrev iaf. nu kan ja säga va ja väger .nu väger ja 53,3kg .ja vägde 60,1 kg när ja kom från italien . tänk asså 60 .
men nu e vikten mera nere. men vikten verkar iaf krypa sakta neråt . ja äter inte alls mycke ibland inget alls på en da. känner mig äcklad av mat t.o.m. ofta. o ja äter nästan aldrig upp allt när ja väl äter . blir väl om ja e på stan me nån o den vill apsolut äta. . men ja tar jämt veggie sallad utan dressing typ .men brukar inte äta upp de heller. annars brukar ja ta en kaffe o dom andra äter . mina efedrin piller 30mg per piller som ja äntligen har fått tag på.snacka om att man känner att dom hjälper en.och om man blandar dom me coffein och Asperin blir dom ännu starkare . men dom e redan starka kan man säga . fasst ja blandar nästan varje gång ja tar efedrin . fasst dom e klassade som droger i sverige tror ja . iaf som doping. och så e dom inte tillåtna att säljas i affärena . så nätet e de enda sättet att få tag på dom . fasst de e svårt bara de tyckte ja. fick söka väldigt länge innan ja hittade rätt sida ja kunde köpa av . ja råkade bli värsta hög i förrigår för ja tog för mycke av dom . o så tog ja en en coffein tablett på morronen när ja inte hadde ätit nått alls . så ja mådde bara dåligt av de . allt bara snurrade runt o mina armar o ben kändes nästan inte . o ja kände mig såå trött sen sov ja till nästa morron. mådde illa pga coffeinet tror ja .ska bara inte överdosera annars hjälper o funkar efedrin som smör i solsken . otroligt vilken tablett asså. så tar ja synefrine o ska börja me hoodia igen . men vilken Addic ja e igentligen .





fasst ja får inte ta nå bantar piller igentligen för " ÄS enheten " fasst de säger ja inte till hon ja går hoss . . ja e väl inte dum heller..ja har vart där 3 ggr . ja har fått som utmaning att äta frukost. o midda. o de ska bestå av olika saker. tex ett glas mjölk o de får inte vara nå me fett halt 0,nått de måste vara nån siffra tex 2,3 fett halt. "ja testade men NEJ" o ja måste äta upp allt ja får till middag. "men de har ja inte lyckats me nån enda gång" . de ska vara nå tallriks modell . ja har gått ner för varje gång ja vart där iaf . de känns bra på nå sätt . även fasst de inte e super mycke . 2 kg har ja gått ner tror ja . de enda ja e duktig på att käka e mina piller.

ja har inte ätit nått änn . känner inte för de heller . fast mamma tjatar så fort hon ser mig . frågar om ja ätit o så fasst de bara att ljuga o säga ja . hon kan inte hålla koll på mig hela tiden . de e bra . men du måste ja vila ja e skit trött . . så ska ja till ÄS enheten i morron . få se va dom säger då rå .

stay strong <3> mitt del mål 47 kg

89 kommentarer:

  1. Skönt att du är tillbaka har saknat din blogg lite. Mycket bra gjort att du lyckas att bli av med kilona från Italien.
    Lycka till tjejen.

    SvaraRadera
  2. vart köpte du tabletterna? vilekn sida?

    SvaraRadera
  3. hej rara du, har läst i din blogg nu och du är jättesöt. jag tänkte fråga hur du har mått av efedrinet? jag har funderat på att köpa men tänkte höra mig för hos folk som tagit det först, hur det har gått och så! <3 var köpte du dina? jag tror jag ska köpa på medinc. har du hört nåt om dom?

    SvaraRadera
  4. Hej snälla du jag e desperat efter efedrin, kan du säga vart du köpte dina? kram

    SvaraRadera
  5. Hej !! Jag letar fibrilt efter efedrin. Vart har du köpt dina ?? Maila mig gärna på malinblom_@hotmail.com
    Tack !!

    SvaraRadera
  6. Hej skulle gärna vilja ha sidan där du har köpt dom, skriv gärna ett mail till mig:) skulel bli super glad om du gav med det :)
    tack i förhand

    Mvh sara

    Sara_wauge@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Ta amfetamin istället ska du förstora din kropp gör det rätt ;). Du duger precis som du är. Så jävla less på all skit med viktnedgång. Min flickvän vart våldtagen och gick ner 15 kilo vilket slutade med att jag gick ner 20. Mår kasst

    SvaraRadera
  8. Heeej! Jag skulle vara så himla tacksam om du kunde skicka sidan till mig där du beställer ifrån.

    angelica_olsson91@hotmail.com.

    man hittar ju inte det någonstans. skulle som sagt vara så jävla tacksam :)

    SvaraRadera
  9. Hejsan jag skulle också vara tacksam om du kunde maila mig var du köper dem:)

    Angelheart82_@hotmail.com=)

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Har letat som en galning efter eferdin men kan inte hitta ett vettigt/billigt ställe någonstans. Snälla hjälp mig!

    Släng gärna iväg ett mail med tips på hondenlillaa@hotmail.com så skulle jag bli överlycklig :)

    SvaraRadera
  11. För er som vill ha efedrin kan jag råda att köpa på Alwen@safe-mail.net. Om nu anger koden WHOB vid beställning får ni gratis frakt.

    SvaraRadera
  12. Om någon vet vart man kan köpa efedrin så maila mig!

    sabinarebecka@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. heejsan kan du snälla berätta vad du hitta den sidan!?
    natti_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Herregud, jag blir förbannad när jag läser detta.
    Vet ni tjejer hur mycket ni förstör era kroppar med denna bantning ni håller på med.
    Vill ni förstöra tänder och skelett för all framtid.
    Ni kommer ångra er när ni är lite äldre och har osteoporos (benskörhet) blir krokiga, tappar tänderna mm. hur vackert är det? Allt för att väga 40kg?
    Kanske ni t o m en vacker dag när ni vill skaffa familj inser att: OJ, jag kan inte bli med barn på grund av all min bantning, var det värt det??
    Nej sök hjälp och lev sunt istället.

    SvaraRadera
  15. tja! Jag skulle vara så glag om du kunde skicka sidan till mig där du beställer efedrin ifrån

    kuppbols70b@hotmail.com

    har sökt över allt och inte lyckats hitta nån som säljer.

    mvh monika

    SvaraRadera
  16. Jag vill också veta var man kan köpa , skicka gärna ett mial :)
    jos3fin@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. hej,jag har en massa efedrin över,köpte från england,delar gärna med mej,maila mej jackdanielsnico@hotmail.com mina är på 30mg,hör av er/downbylaw

    SvaraRadera
  18. Köper gäran efedrin maila mig Nimo8205@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. hejsan.. hittar många sidor med efedrin men ingen som jag känner att jag vill beställa hos, kan jag få något bra tips, skulle bli jätte glad..... sara09@passagen.se

    SvaraRadera
  20. Hej gumman!
    Vill köpa efe. HJÄLP. Han som jag köpte av slutade sälja.
    Vart och hur?
    Kramar johanna mamma.johanna83@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Skulle bli tacksam om du kunde maila om var du köpte dessa effektiva efedrin - tabl.

    Tack, tack :)
    Mvh Nina
    nina_oden@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej, sjysst blogg och ställer frågan som alla andra var har du beställt effedrinet?? Maila gärna till zami-73@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. kan du maila mig sidan om var jag får tag på riktig efedrin måste ner i vikt


    miapia1@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. hej kan du maila mig med tack :) om sidan har blivit blåst på skit flera ggr som ej inehåller efedrin... min mailadress: linda.soderling@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. hej! ja undrar bara av ren nyfikenhet va dom rosa e för piller:P ja tar efedrin själv och älskar de:D borde va lagligt!
    mail:emilia_ohlsson89@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej kan du melja sidan vill också köpa va kostar de? Mejla till
      lisse49@hotmail. com lol

      Radera
  26. skulle du vilja mejla mig sidan du köper ifrån du skulle vara en ängel... behöver verkligen gå ner i vikt mår dåligt.

    Leovirag@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. snälla snälla skicka ett mail till mig om vart man kan få tag på bra efedrin!! måste gå ner i vikt... SNÄLLA :(

    ericah_@live.se

    SvaraRadera
  28. Plz.... som alla andra här är jag på jakt.
    det tar inte lång stund att skicka iväg ett mail till mig med tips där ni beställt ifrån och provat. intresserad främst av asran eller atom.

    sopealva@gmail.com

    TACK!

    SvaraRadera
  29. bantningsbutiken.se och steoridgrossisten är gröna

    SvaraRadera
  30. skicka mail, då jag vill ha fungerande bra effe...
    Asran eller atom helst...

    Tackar så mycket

    cpk.001@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. köpte mina epehdine här http://benzo-store.webs.com/

    verka vara tjack piller (blev speedad som fasen) men dom funka toppen!

    SvaraRadera
  32. Hej
    Maila mig gärna vart du har köpt dom ifrån?

    katakit_84@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. heeeeej!

    snälla maila mig om sidan, madeleinejosefsson@live.se.

    SvaraRadera
  34. Hejsan!
    Mitt namn är Angelica, och jag är väldigt intresserad utav efedrin! Vill verkligen gå ner i vikt då jag är 1.67 och väger nu 65kg! Mår inte bra utav detta och ska komma igång med träningen nu den 25 Januari hoppas jag för då hade jag tänkt köpa gymkort och lite tränings kläder! Men grejen är den att jag har Adhd sedan tidigare (inte starkgrad men lite) och testade en liten liten mini tablett efedrin av en tjej en dag men jag kunde fortfarande äta lita mkt för det och var inte så igång som vissa säger att dom blir "ja helt energi fulla osv?" men läste även på en blogg att hon tog något annat också som ökade effekten?! Och läste även att hon ej var så sugen på mat osv?! Finns det högre doser utav detta? Snälla är såå tacksam för svar!

    Ha en alldeles underbar kväll !
    Mvh
    angelica_bell70@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. haha aa fy fan va roligt du skriver! det låter som att du är as hög lr skit packad, kan inte låta bli att skratta :D

    SvaraRadera
  36. intresserade av efedrin? maila domkallarmighakan@gmail.com .

    SvaraRadera
  37. kan du snälla maila mig den sidan. letat överallt. reebeckaandersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. jag har också äs, och har testat efedrin ett tag och det fungerar jättebra faktiskt! så om ni vill köpa efedrin så maila shinee@hushmail.com

    SvaraRadera
  39. hej jag undrar var du köper dina underbara piller ifrån min mail är the_thing624@hotmail.com hoppas det är okej fråga underbar blogg du har kram

    SvaraRadera
  40. Vafan, kan man inte hitta Efedrin genom att söka på google, då ska man fan inte ha det!
    Huuuur svårt är det? Googla t ex "köpa efedrin" o sen googlar man om shoppen i fråga är "grön" ...
    Men vissa som skriver här är säkert under 15 år, o då är de kanske svårt att förstå sånt...

    Hoppas för eran skull att polisen inte får igenom lagen om att främja brott för att ta fast folk,,isf lär ni som skrivit mailadresserna få mail från nån inom polisen då dom försöker sälja till er och sen plockar dom er alla...

    SvaraRadera
  41. hej :)

    ställer samma fråga som alla andra heheh, vad har du köpt dina efedrin?
    snälla kan du maila hem sidan?

    lejalissa85@hotmail.com

    ha det bäst!

    SvaraRadera
  42. Hejsan kan du snäääääääääääääälla skicka mig adressen till min mail rahewa1@hotmail.com
    angånde Ephedrinet. Har letat i år.

    SvaraRadera
  43. Hej hej!
    Ser att du fått ett antal förfrågningar redan men jag måste ställa samma fråga jag också.. Vart har du köpt dina efedrin? Är desperat här.. Vore grymt tacksam om du kunde maila adressen till mig!

    jessica.magn@gmail.com

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  44. Hej! som alla andra frågar så undrar jag samma!
    har köpt tidigare men av en person men det går inte att få tag på henne längre!

    SNÄLLA SÄG ;D

    forsenjohanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag Säljer efedrin!!!
    Maila jooosephine86@hotmail.com

    30mg, 100st/450kr.. 200st/800kr

    SvaraRadera
  46. Säljer Effedrin
    Level 5 50 mg.kr 5kr/st
    Effedrin Arsan 30mg. 5 kr/st
    Rent Effedrin inget utblandat
    som mycket säljare säljer.
    Ligger i blisterpack.
    Minst 100 st vid Köp.
    Kontakta mig på ufo2000@countermail.com

    SvaraRadera
  47. Säljer 30mg och 50mg unexo!
    Maila jooosephine86@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Hej! säljer effedrin rent 50 mg
    orginalförpackning oöppbrutet
    inge utblandat som andra säljer
    effedrin level 50 mg blisterpack
    effedrin arsan 30 mg blisterpack
    5 kr st minst 100 st vid köp

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mail effedrinarsanlevel@countermail.com

      Radera
  49. Säljer efedrin, unexo.
    30/50mg
    Jooosephine86@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köp ej av den här personen lurar en skickar inte Tabletterna efter du betalat

      Radera
  50. Hej! säljer effedrin rent 50 mg
    orginalförpackning oöppbrutet
    inge utblandat som andra säljer
    effedrin level 50 mg blisterpack
    effedrin arsan 30 mg blisterpack
    5 kr st minst 100 st vid köp

    Min gamla adress är effedrinarsanlevel@countermail.com

    Maila på min nya adress pm ni vill köpa
    effedrinlevel@countermail.com

    SvaraRadera
  51. Heeejssan kan du va snäll o mejla mig om vart du köpte dina efedrinpiler?? taack

    linw@live.se

    SvaraRadera
  52. Är det nån som kan ok effedrinlevel@countermail.com om han är grön?

    SvaraRadera
  53. Fått tag i Effedrin endast 2000 st kvar
    först till kvarn
    effedrintillbantning@countermail.com
    5 kr st. 30 mg effedrin Arsan 30 mg tab.

    SvaraRadera
  54. Säljer olika sorter Bantningspreparat har effedrin,xenical,reductil
    Skickar från sweden har svensk Kontakt.
    byeeffedrin@hushmail.com

    Mvh Andy Ps. swedish kontakt are Micke ds.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom e bra
      Köpte i onsdags fick tab torsdag
      snabb leverans och betalningen funkade jättebra.
      Rekommenderar starkt.
      ren effedrin i tab köpte jag

      Radera
  55. Maila gärna mig om du vill sälja effe eller tips på sida. kram
    tora_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. På denna sidan finns det. http://www.health-an-vitality.com/html/eph_40__.html

    SvaraRadera
  57. säljer rent effedrin i tab
    50 mg per tab.
    bantartab@hushmail.com
    tar 5 kr st minst 100 st vid köp

    SvaraRadera
  58. 4 kr styck av mig. nahojnossfatsug@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Köpte
    av en som säljer för 5 kr st
    jättebra
    Kan varm rekommendera honom
    tuskiskaeffedrin@countermail.com

    gått ner 13 kg på 5 veckor
    kram Sara

    SvaraRadera
  60. Säljer Effedrin 50 mg från pakistan
    acomplia 50 mg apoteket sverige
    xenical 120mg apoteket sverige
    Maila för prisinfo
    Skickar endast inom sverige.
    xxxzzz@countermail.com


    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså du xxxzzz, du säljer ? Bra då kanske du kan skicka det jag betalat för? Jävla svin, lura folk på pengar!!
      Akta er för alla countermailadresser, tror det är xxxzzz bakom många av dom. Hen blåser er och åker sedan på "långsemester"

      Radera
  61. stackare.. försök fatta att ingenting EGENTLIGEN handlar om din vikt.. du är sjuk och har hittat ett sätt att må bättre på.. hoppas du en dag kommer till insikt innan det är försent..

    SvaraRadera
  62. Hej kära du :-) vilken sida har du fått tag på efedrin från? Är rädd att jag ska råka mig på fejk efedrin.

    /Lina, loplina@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. SÄLJER EFEDRIN.
    150st MSJ, 30mg för 600kr.

    Josephineshatt@gmail.com

    Jag är seriös, kan skicka en bild på efedrinet med en valfri text eller annat som Du väljer.

    SvaraRadera
  64. Josephineshatt@gmail.com
    passa er för henne lurade mig på 1200
    kr jävla svin

    SvaraRadera
  65. hej alla.
    det finns att köpa på Century Supplement.säker å bra .

    SvaraRadera
  66. http://www.efedrindirekt.se/
    säljer efedrin med leverans till sverige. Det går att få pengarna tillbaka inom 30dagar om man inte är nöjd . Billigt som fan är det med. 110kr för en månadsförbrukning

    SvaraRadera
  67. primaefedrin.n.nu därifrån får jag mitt effe 30 mg msj
    dom är gröna =)

    SvaraRadera
  68. köper med på efedrindirekt.se
    cicci tipsade mig om att skriva här

    SvaraRadera
  69. Köper hos www.epharmacy.se , dom har efedrin och reductil, köpte tidigare hos www.medinc.se. Större utbud av varor hos www.medic.se men då det enda jag använder nu är efedrin så handlar jag hos www.epharmacy.se

    SvaraRadera
  70. är det någon som handlat på www.epharmacy.se
    och blivit lurad

    SvaraRadera
  71. säljer Reductil
    10 15 20 mg
    pris 30 st 10 mg 750 kr
    15 mg 850 kr
    20 mg 950 kr
    90 st 10 mg 1800 kr
    90 st 15 mg 2000 kr
    90 st 20 mg 2200 kr
    man bör äta minst 90 dagar vid mycket övervikt
    köpta i USA på apotek riktigt effektiva vid vikt nedgång
    maila namn adress antal?
    på kopreductil@gmail.com

    SvaraRadera
  72. säljer Reductil
    10 15 20 mg
    pris 30 st 10 mg 750 kr
    15 mg 850 kr
    20 mg 950 kr
    90 st 10 mg 1800 kr
    90 st 15 mg 2000 kr
    90 st 20 mg 2200 kr
    man bör äta minst 90 dagar vid mycket övervikt
    köpta i USA på apotek riktigt effektiva vid vikt nedgång
    maila namn adress antal?
    på kopreductil@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Bli smal till sommaren
    2016
    56 dagar Reductil så är du i form gör som alla modeller träningsfreak i USA
    Tab köpta apotek i USA

    56 dagar 10 mg 1500 kr
    56 dagar 15mg 1700 kr
    56 dagar 20 mg 1900 kr

    Säljer helst inte mindre men gör det om man vill testa 28 st per förpackning.
    Tar en dag skicka inom sverige.
    Ditt namn adress antal mg?
    Så skickar jag kontonummer

    blismalmedreductil@gmail.com
    Anonym

    SvaraRadera
  74. Har inkommit Redctil 20mg
    månaders 90 st tab 2500kr
    märke Abbott.
    3o dagar 900 kr. an bör äta 3 månaer vid bästa resultat. Mycket effektiva
    säljer inom Norden.
    Tar 2 dagar från du betalt
    till du har dom i brevlådan. Maila namn adress antal så kommer betalningsinfo.
    kopreductil@gmail.com

    SvaraRadera
  75. Har inkommit Redctil 20mg
    månaders 90 st tab 2500kr
    märke Abbott.
    3o dagar 900 kr. an bör äta 3 månaer vid bästa resultat. Mycket effektiva
    säljer inom Norden.
    Tar 2 dagar från du betalt
    till du har dom i brevlådan. Maila namn adress antal så kommer betalningsinfo.
    kopreductil@gmail.com

    SvaraRadera
  76. Har inkommit Redctil 20mg
    månaders 90 st tab 2500kr
    märke Abbott.
    3o dagar 900 kr. an bör äta 3 månaer vid bästa resultat. Mycket effektiva
    säljer inom Norden.
    Tar 2 dagar från du betalt
    till du har dom i brevlådan. Maila namn adress antal så kommer betalningsinfo.
    kopreductil@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Reductil köpta i USA
    Pris
    1 förpackning
    28 st 800 kr
    2 förpackningar 56 st 1400 kr.
    84 st 3 förpackningar 2200 kr riktigt effektiva köpta i USA
    Namn adress antal så skickar jag betalalnings info. 2 dagar inom Sverige
    blismalmedreductil@Gmail. com

    SvaraRadera
  78. Hej, Beställer du fortfarande bantningspreparat som tex efedrin? Skulle vara tacksam om du kunde mailar mig nån hemsidan som man kan få tag i äkta bantningspreparat samt efedrin.

    Tack på förhand

    E-post ainajotainuutta@hotmai.com

    SvaraRadera
  79. Reductil från USA
    Köpta på apotek
    28 st 50 mg 800 kr
    84 st 50 mg 2000 kr
    Ligger i kartonger 28 st per kartong
    Maila namn adress antal
    Amerikanskareductil@gmail.com

    SvaraRadera