torsdag, juli 9

nya fotton,









nu ska ja lägga ut några fotton på mig . hur ja ser ut nu. kan man säga. från ja vägde 54 kg till nu. ja vet inte va ja väger nu. de sissta kortet e från i går . ni kan ju gissa va ja väger. lol för ja vet inte iaf .

ja ser väl inte så jätte bra ut på dom flesta men men.



















































nu i helgen . e dom hära korten ifrån ......
jeans kjolen som e typ halv size zero. " sjukt men den e en halv size 0. o ja kan ha den jippie . fasst nu har ja köpt en helt size 0 kjol så den e mitt mål att komma i helt nu. ja jag verkar aldrig bli nöjd. "sad"
ja undrar verkligen va ja väger . får typ panik när ja inte vet på nå sätt . men vill inte att vågen ska visa för mycke heller så då undviker ja att väga mig även fasst ja vill ibland . . så himla sjukt ja vet . men i morron måste ja bara väga mig . bara de inte har gått över 52 kg . hoppas inte de iaf. får väl de va vågen står på i morron . säkert på för mycke . de gör den typ jämt.

u can Never be to rich or Never NEVER to THIN...

2 kommentarer:

  1. ja e bara 161så ja e ganska kort.
    önskar ja vore 165 åtminstonde. suger verkligen att va så här kort.

    SvaraRadera