torsdag, juli 2

back on track !


ska åka snart till min mammas killes hus . . nu har ja äntligen fått mina efedrin igen . känner ingen hunger alls . så könnt. men de kommer nog gå bra där borta . . känns de som iaf . ... säkert bara för ja säger så . så kommer de gå skit . förra mån när ja skulle till ÄS enheten blev inställt hon ja brukar snacka me kunde inte inte hon va sjuk eller nå . så de blir som vanligt den här mån . men de spelar ingen roll att hon inte kunde . eller på sätt o vis för ja hadde ju ätit bra om man ska se de genom hennes ögon . fasst inte genom mina ögon eller hur ja ska säga ..o den här veckan har ja inte ätit nå alls . de känns skönt . på sätt o vis . liksom tom . ja väger fortfarande 52 kg . men de e därför ja gick upp till 53 under förra frossar veckan . blä hur kunde ja äta så mycke . de va väl inte mycke igentligen . de va väl lite mindre änn en normal männsika brukar äta men alldeles för mycke för att vara mig . liksom ja brukar aldrig ta pasta i salladen . så testade ja att ta pasta i salladen . snacka va dåligt samvete ja fick efteråt. men nu e ja back on track iaf . ja äter 2 dl lätt fil o en halv banan på kvällen innan ja ska gå o lägga mig . för de blir lättare att sova då . sen inget mer änn kaffe o energidrinkar på dagen . fasst inte för många energidrinkar.men de verkar funka iaf har gått ner av den dieten . hon på äs enheten skulle bli galen om hon fick veta hur ja åt. LOL. ja ja nu måste ja ta hand om mina djur .

take care all of you out there . LOVE <3>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar