lördag, juni 27

michael jackson o pissiga 4 hg






r. i. p michael jackson





ja ha så va han dö. ja blev helt paff när ja såg att de stod att MJ va dö. dom har spelat hans låtar så mycke överallt va man änn går , så de snurrar runt en massa låtar i huvve hela tiden . ja hadde inte han som idol men ja tyckte han va bra o många låtar va oxå bra . o sen de här me övergreppen på pojkarna som de stod så mycke om . vissa av mina kompisar tror inte han har gjort nå . asså helt oskyldig . men ja "tror" att lite sanning i anklagelserna iaf . men ja kan inte veta igentligen o inte mina kompisar heller för dom kännde inte han personligen . så vi vet inte . man kan bara gissa eller tro .

men iaf r. i. p . king of moon walk . M,J





herre gu va ja känner mig fet nu . fuck . ja e väl bara svullen . men änndå . hatar den här kännslan. ja åt en veggie sallad i dag till lunch . missen va att de va pasta i . .... fick så ont i magen efter ja hadde käkat .. men efter gick ja på stan i typ flera timmar så ja brännde bort några kcal iaf . kan trösta mig me de iaf . väntar på mina efedrin . dom kommer väl om nån da . sen inte i morron men nästa da ska ja till ÄS enheten igen . hon kommer tycka ja ha vart duktig . för ja har ätit som en gris hela veckan tycker ja . kanske inte så jätte onyttiga grejer men änndå. inget hets iaf . men mer änn vanligt . eller mer änn när ja tar efedrinet . lol så har ja gått upp 4 hg . piss för de . ja ja bara ja inte fortsätter gå uppåt. de ska gå neråt . 47 kg its my first goal .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar