söndag, april 26

värsta fetto











asså ja har gått upp flera kg på den här semestern .ja har aldrig ätit så mycke som ja gjort på den nu när ja va i italien . o de gjick ju inte o säga nej heller . en midda serverade dom typ 3 riktiga mat rätter +efterrätt. 2 ggr per da . visst de va gott men fr varje tugga tänkte ja .nu blir ja fetare o fetare . o de blev ja oxå . tänker inte säga hur mycke ja väger pricis nu . men kanske i nästa blogg . men nu ska ja gå ner alla äckliga kg . ja har redan gått ner 2 av dom . men ja har sänkt mitt del mål till 47 kg. ja ska under 50 kg. måste .

så har ja börjat röka 1 till 3 cigaretter om dan . vet att de inte e bra men so what stillar hungern iaf . kunde inte röka i italien på 10 dar så de va lite jobbigt. LOL . min mamma vet inte att ja röker . hon skulle flippa . men ja e myndig ja får röka om ja vill o hon kan inte stoppa mig . men pappa o min styvmamma vet att ja röker . för dom gör de inget . iof dom röker själva .


så har ja fått reda på att min lille brorsa oxå röker o han e bara 11 år . han snor från pappa o så . han röker typ lika ofta som ja .




först frsökte ja få honom att sluta men de va ngen idé . han fortsatte änndå. för nån da sen kom min styvmamma på att han hadde cigaretter i hans rum . men hon blev inte arg . hon sa bara att hon va besviken . ja röker för att dämpa hungern o gillar smaken fakstisk oxå o ibland om ja dragit typ bara hals bloss kan ja bli snurrig ett litet tag. de gillar ja oxå. sjukt men ja gör de . min brorsa röker för smaken säger han.



ja måste bli smal nu . e så trött på allt fett. ja kan säga att att ja har st 27/28 i byxor. o small i tröja . kan inte fatta att ja har gått upp så mycke . ja hadde ju nästan 25 förut. o xs i ströja. nu ska ja ner . inte mer änn 350 kcal per da . om inte mindre .



ja lägger ut lite bilder från ja va i italien . fasst ja har gått ner 2 kg av dom som ja la på mig i italien .















fejk smiles hela tiden !!
Men stay strong and take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar