onsdag, april 29

slängt ut allt !


nu har ja slängt ut all mat o godis som ja skulle kunna hätsäta på . o gett hunden en del av maten . inte choklad o resten av godiset från påsken .. mycke slängde ja . tex flingor som hadde högt kcal , mm
asså ja kan hålla mig från att hätsäta för de mesta men igår började ja äta massa godis som ja hadde från påsken . sent på kvällen oxå . hur kunde ja . ja åt inte upp allt men änndå . de va ganska mycke änndå. så orkade ja inte spy upp de heller för de va så sent . kom inte ihåg pricis när men de va ganska sent iaf . så ja fick såååå dåligt samvete . ja tog en stesolid tablett o somna efter ett tag . sen på de första ja gjorde på morronen va att slänga ut all skit mat o godis . sen vägde ja mig som ja brukar varje da . ja hadde gått ner 3 hg fasst ja hadde käkat massa skit . fasst nu e allt borta . de e skönt iaf . nu har ja bara sallad , frukt , o grönsaker hemma .


kl e inte så mycke men ja har inte ätit änn iaf . om ja jag ska äta nått så blir de nån grönsallad eller nån frukt o ja ska inte överskrida mina 350 kcal. apsolut inte . men kg verkar iaf gå neråt sagta men säkert . om ja äter som ja ska går de nog snabbare . eller bara ja fortsätter gå ner . för de kan inte gå super snabbt . men ja ska inte äta mer skräp mat eller godis . känner inte för de heller . o ja SKA inte.



till den 19 maj . när ja ska ska till ÄS enheten ska ja jag minst ha gått ner iaf 3 kg . de e va ja vill . men de kommer ja väl inte klara . men ja ska va smalare o smalare för varje gång ja kommer dit. så dom känner att dom inte lyckas . eller vinner . om dom ger mig ett chema ja ska fylla i e de bara att fuska o lägga till mat som ja inte ätit . för dom kan inte få mig att äta 3 riktiga mål mat om dan o 2 snack om dan . som ska bli minst 2000 kcal . får bara panik när ja tänker på de . asså 3 riktiga mål mat . + 2 snack om dan = crazy. +man blir fet . de va ganska kul . ja läste en artikel på nätet där stod det att feta männsiskor inte e bra för växhusefekten . o att de e bättre att va smal . för smala männsikor äter inte lika mycke o inte slösar på energi på företagen som gör massa skräpmat o so . stod massa annat oxå .
va ganska kul att läsa . för oftast går dom på dom som e smala .
först mitt del mål 47 kg .
so be thin be strong!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag brukar ocksa slänga mat ibland. När man har en sambo kan man inte lat bli att köpa vissa saker som bröd, müsli, yoghurt och godis. Men som tur är gillar min pojkvän annat godis än jag, han köper alltid nötmüsli (jag är allergisk mot nötter) och han gillar fruktyoghurt med hög fetthalt (det kan INGEN tvinga i mig!).

    2000 kcal per dag. Det är omöjligt. Jag brukar försöka halla mig till 1000.

    SvaraRadera