fredag, april 3

great ledbandet av !



allt bara går fel . ja blir galen . nu har ja ramlat o mitt ledband e "nästan" av . gör skit ont när ja går . kan ju inte ens gå normalt . ser inte klokt ut när ja går . typ en gammal tant på 98 år. men de värsta e att ja inte kan träna . ja går på klättring. o de e omöjligt att träna klättring me de här knät . ja så kan ja inte göra situps heller för de känns på nå sätt i knät me . men ja fr väl lyfta hantlar så länge .

så ska ja til italien om mindre änn en vecka . så de kom ju väldigt lägligt att ja skulle ramla o kvadda knät . "inte "

särsklit min otur ....


o i italien ska ja träffa min morfar för första gången . eller ja träffade han när ja döptes . men då var ja bara 4 mån. de kommer ja inte ihåg. så de känns som första gången . fassst de e andra .

vi har trott han vart död tills nu . för min mormor hadde fått för sig de .de e ironiskt men ... så förra året skulle min morbror o hans fam åka o kolla på hans gravsten " för dom trodde ju han va död " så när dom kom dit ja vet inte hur men dom fick reda på att han levde iaf . de va värsta sjukt . när dom ringde o sa att han levde . så mormor hadde fel . fasst hon dog för ungefär 1½ år sen . så vi hann inte säga de till henne att han levde . fasst hon skulle nog inte bry sig specielt mycke änndå.


fasst ja oroar mig för maten där nere . fassst dom brukar ha bra mat i italien . men änndå . alla bara tjatar o säger - o du måste smaka deras pizzor pasta ost mm . mat mat mat = kcal = fett = tjock

men dom har säkert bra sallader oxå . då tar ja de . men ja tänker iaf smaka hur pizzorna o pastan smakar . mamma kommer ta de tror ja . eller ja e säker på de . hoppas ja inte kommer hem som värsta fläsk berg bara .


va ja ätit dag .
några paprika skivor
150 gr keso . delat i 2 portioner
4 selliri skälkar.
9 skampinjoner.
1swedbar breakfast 145 kcal

ok missarna
nötter vet inte hur mycke exakt .
low fat yoghurt. 50 gr

ja så jätte bra har de ju inte gått .
o ja e så himla trött på mig själv . för ja känner mig så tjock hela tiden . känner ja e tjock . skamligt men 54 kg . fortfarande . men ja ska gå ner

I tell them all that im trying
but the problem is am lying!

2 kommentarer:

  1. Hur mar du? Har inte hört av dig pa sa länge...

    SvaraRadera
  2. ja mår skit rent sagt . har gått upp massa kg . men e på väg ner . hoppas du mår bättre ..

    SvaraRadera