tisdag, april 28

va tror dom igentligen



ja idag fick jag svar från ÄS enheten . eller dom ringde min mamma o sa vlken tid ja skulle dit . ja ska dit den 19 maj 08:00 på nå samtalsterapi .

va tror dom att ja e helt cp eller nå . om dom ska bestämma nån tid så får dom ringa mig o inte min mamma . de va efter de senaste samtalet me den dära konstiga läkarn . o mamma målade upp mig som värsta spykstördaste människa som fanns . som ja knappt kunde knyta skosnörena .o ja sa extra att dom skulle ringa mig o så. o inte min mammma . fasst nu ska ja träffa nån annan iaf.


hittils har ja inte ätit nått iaf. men om de blir att ja äter nått så blir de nått litet . ja ska inte äta mer änn 350 kcal per da . helst mindre . i går gick ganska bra . de blev
4 jordgubbar
i hekto vindruvor ungefär .
missen va .
gi sallad . men ja åt inte upp hela .
så ja gick bara ner 4 hg till idag från igår . ja får va glad att ja inte gick upp iaf . ja e inte lika svullen längre men ja känner mig fortfarande skit fet . hatar den kännslan . typ sur hela tiden då. visst ja känner mig aldrig nöjd o super smal men ja har bättre dagar o sämre dagar . idag e en av dom sämre . blä . fuck life suck .
stay strong <>

2 kommentarer: