fredag, mars 20

så himla sjukt igentligen !

thinner is the winner!




Asså ja blir galen på mig själv . idag har ja ätit massa . eller massa o massa . mycke kalorier iaf . ja har redan fått i mig frukost- en halv portion havregryns gröt , några bitar paprika , 2 selliri skälkar, de va inte så farligt . men sen ått ja oxå, en liten ost bit , nu kommer de värsta . nötter , asså nötter , de e inte lite kalorier i nötter , de e skyhöga kalorier i nötter , hur kunde ja va så puckad o äta allt de . sen åt vi ute .. då tog ja en tonfisk sallad "utan dessing" sen inget mer idag iaf. fattar inte hur man kan va så dum . nötter , vikken nöt ja e .






men igår testade ja bara en värsta cp puckad idé . ja vägde mig på morronen o så som vanligt. så såg ja att ja hadde gått upp från 54, 7 till 54, 9


så de gjorde mig skit arg o sur . så ja tänkte en så himla dum idé . att ja ska äta o kräkas o se om ja gått ner . efteråt. ja va inte ens sugen på varken mat eller godis o sånt igentligen . så skit kass idé.


ja åt lite av varje glass o så blä blä . ... de konstiga va att min cp idé funka . ja vägde 54,4 sen efteråt. men de e inget ja rekomenderar för att gå ner i vikt . ja va bara så desperat. o arg . för dagen före hadde gått så bra . så jja va säker på att ja hadde gått ner .


man ska aldrig vara säker på nått . eller förvänta sig nått . då blir man bara besviken . de e bässt att inte äta alls tycker ja . i längden e de de . de e min åsikt iaf. för mat gör mig så förbannat tjock o svullen .





nu ska ja gå o lägga mig . även fasst kl inte e mycke . ja e så trött. . hoppas ja klarar mitt vikt mål till ons . " visst dröm vidare " ja ja jag får se . ...






stay strong!






Bones are a girls best friend!

1 kommentar:

  1. Åh vad sant! "Bones are a girls best friend". Men honehy. Nötter är NYTTIGA fetter. Sånt vi måste få i oss! Så må inte så dåligt över det.

    Önskar jag kunde spy

    SvaraRadera