onsdag, mars 25

ÄS enheten idag :



I'm not starving to death I'm starving to beauty






You cannot eat it all and still be thin.













ja så har ja vart på ÄS enheten . dom sa att ja hadde en svår deprission . o nå annat oxå . ja så klart en ÄS men dom håller på o reda ut pricis vilken . men så de nå störning persolig hetsstöring .de håller dom oxå på o reda ut om ja har. " troligen" ja vet inte . nått sånt . dom e inte klara me utredningen .



verkar bara bli sjukare o sjukare . ju längre dom gräver i mitt förflutna . dom kom fram till att ja inte kunnat sova ordentligt sen ja va 10 år ungefär . visst hon va bra hon ja snacka me, men så forrt mamma kom in började hon gagga o mala o köra över mig som vanligt o svarar åt mig o så . man får ju ingen syl i vädret när hon öppnar munnen . så de blev att dom snacka över huvvet på mig igen . AHH hatar de .


Eat less, weigh less.
så ja vet inte va som kommer hända här näst. förutom att ja ska få ett brev . inom 2 veckor .

sen sa hon där på ÄS enheten . - om de e nått du inte fattar så kan du fråga mamma . ja bara sa- ää ja e inte helt bakom flötet . ja fattar väl va de står i ett sånt brev .

ja kännde mig så cp . så som ja inte kunde nått . så fick ja fylla i papper o så . om massa frågor om ja va lyklig o om självmordstankar . o om mat tänkande ja blä blä.



så verkar ja ha nått som heter kognitiv beteende. asså typ betyder att man e nedstämd o att man mår skit o så . ........ de verkar stämma iaf . ja mår skit ju .

ja vägde 54 , 4 i morse . så himla irreterande att ja inte klarade gå ner till 53 . ja verkar ha nån förbannelse över mig . som gör att ja inte kan bli smal . . o ja hatar verkligen mia . DU KAN DRA MIA !!!!



o i går köpte ja nytt smink för engång skull . ja hadde haft mitt gamla aldeles för länge . förutom maskara som ja köper nytt .regelbundet. så klippte ja mig igår oxå . de va lite kul . eller de va kul .

Take care!...sTAY Strong....

2 kommentarer:

  1. Fan vad jobbigt att din mamma gör så. Men säg till nästa gång att hon inte får följa med för att du vill prata själv med dem.

    Stay Strong

    SvaraRadera
  2. gången före gick ja ensam dit . men dom bara - vi vill helst att nån anhörig kan oxå följa me nästa gång. . så ja tänkte hon kan ju sitta i väntrummet . men så skulle hon nödvändigtvis sitta utanför medans ja snackade me hon där . sen skulle dom bara fråga henne några saker.
    då började hon babbbla direkt .men hon ska inte dit nästa gång .

    SvaraRadera