fredag, mars 27

inte hemma på hela helgen !



asså ja ska va hoss en kompis till på mån . ja e där eller /här nu . vart de seen i ons. e kul men jobbigt me maten samtidigt . vi måste ju inte äta samtidigt . men känner mig så störd hela tiden om ja säger nej . fasst i o för sig de ser nästan stördare ut att äta sån mat ja äter. tex . bara äta bars eller shakes. eller att vägra dricka mjölk.o ha fobi för allt mat fett typ. äter inte över 500 kcal per da . så va ja änn skulle göra så e de stört .
fasst han vet att ja har en sorts äs. eller va ja ska säga . så han låter mig vara o säger inget . å låter mig äta va ja vill . de e skönt iaf .

ja ska va här så länge för vi håller på me ett musik projekt å så där . ..




å äntligen sov ja nogolunda i natt. kanske inte super bra men bättre änn ja brukar . vet inte varför, men ja bara sov bättre i natt. änn ja brukar , i vanliga fall sover ja jätte dåligt . skit irreterande. fasst ja måste hålla me om att ja lamig väldigt sent . somna nog 05:15 nån gång . vakna först 9 sen 11 . så de va nog bra att ja fick sova . har inte ssovit bra på jätte länge .


ja slår vad om att ja har gått upp den här helgen ja har vart här . även fasst ja inte ätit mycke eller många kcal . men de känns som ja gått upp . skit jobbigt o irreterande när man känner så. ja ja jag får väl se när ja kommer hem . de finns ingen våg här. har nästan apstenest efter att väga mig . brukar göra de varje da . Men men . stay strong .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar