onsdag, mars 18

känner mig så tjock !











Snacka om att ja känner mig tjock o fet nu. även att ja bara har ätit vin druvor . ja ok ja har ätit en godis o några flingor . shit . ja känner mig så äcklad av mig själv . o så förbannat tjock . om ja tänker efter så e de igentligen lite ja har ätit . de känns som ja ätit ton me mat . o godis . känner mig inte ens hungrig .



LIVE AND LETT STARVE!




o de e fullt me onyttig mat i köket så ja skulle lätt kunna hätsäta . men ja ska inte vara så svag o mia ska inte få komma . ska mår nästan illa när ja tänker på mat nu. ja dricker cola light i mängder . typ beroende .








i går gick bra . de blev en swedbars 202 kcal o en dipp grej . 110 kcal. sen inget mer . nu väger ja 54. 7 . fucking mycke men mindre änn igår . om ja fortsätter o sköter mig så kommer ja kunna att gå ner till 53 kg till den 25 . skulle inte skada om de skulle va mindre . less IS best






Cals cant make you happy





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar