torsdag, februari 10

efedrin igen .. vet ju att de funkar ..:) o video blogg



ja nu har ja typ gått upp 2 kg usch ... men inte så konstigt ja har typ frossat i chokladbollar .ja vill inte men ja kan bara inte låta bli . :( så får ja typ skit dåligt samvete efteråt... men nu ska ja verkligen skärpa mej ... ja ska börja ta mina effe ...asså efedrin ... för ja vet ju att dom funkar .. dom kommer om nån da..

ja kommer lägga ut en blogg på mej o min kompis .. där äter vi choklad smet ...vet konstigt ..men de gör ja bara när hon sover över ... så .. ja väger 53 nu tror ja ...äckligt värre ... men i videon e de ja i svart linne o svarta byxor .... vi glömde att vi hade på kameran efter ett tag.. så de e därför vi inte snackar till kameran..

men stay strong

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Har letat överallt men hittar inte vart man hittar efedrin att beställa hem? Jag har tidigare kört på stackers men gillade inte kapslarna och mådde sjukt illa, jag vill ha vita tabletter Efedrin, stackers fungerade skit bra gick ner flera kg i veckan.

    Men tar du vita tabletter då eller är det kapslar? Kan du inte rekomendera någon hemsida man kan klicka hem effe? :) jättetacksam för svar! Min mail är lovisaarkenlund@gmail.com eller lovisaarkenlund.blogg.se sparar din blogg:)

    SvaraRadera
  2. På www.epharmacy.se hittar man både efedrin och reductil.

    /Sandra

    SvaraRadera