onsdag, maj 6

youtube summer thinspo vid

den här youtube videon ger verkligen hopp o tips om att man kommer klara att gå ner i vikt till sommaren . fassst tipsen visste ja redan om . men den e bra änndå . väldigt bra thinspo bilder. när man ser vill man verkligen gå ner . o se snygg ut på stranden i sommar.



i går blev de apsolut inge mat alls förutom en energidryck o cola light så de känns skönt:) fasst idag har ja ätit . inte överdrivet mycke men lite fel.


1 Breakfast bars - 147 kcal.
alevo måltid - 200kcal

missarna
2 små skivor mörkt bröd - 70
2 sesam kakor - ?
några skedar ris - 50

gick ner 5 hg ifrån igår iaf. hoppas ja bara inte går upp tills i morron.min lille brorsa fråga hur ofta ja vägde mig för han ville testa att väga sig . så fråga han när ja sa att -jag väger mig varje dag . han bara kolla o sa VA .hur orkar du sa han sen .

ja de undrar ja me . hur orkar ja igentligen .



ja har sagt till mamma att hon inte ska me den 19maj till ÄS enheten . så den här gngen slipper ja henne iaf. så ja behöver inte vara orolig att hon ska måla ut som en värsta psykstörd. nu får ja säga va ja själv tycker. o att dom ska ringa mig o inte mamma om dom ska ringa om nått.


kom på när min kompis va o hälsade på sisst . sa hon att ja hadde blitt skit smal. å när hon säger de får ja ur mig världens konstigste o oförståligaste komentar.- ja ser bara smal ut men de e ja inte . säger ja. fy vikken konstig kommentar . o ja tycker ju inte ens ja ser smal ut o änndå säger ja de.har så himla tråkig nu. vet inte va ja ska göra .kanske titta lite på you tube .

size zero its my ideal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar